-

varje gång jag har lyckats bygga upp mig själv tillräckligt för att stå emot, kommer du och river upp mig igen. Tränger dig in i min hjärna och påverkar mig som en drog. Min personliga drog.
Drogen som suget försvinner från sålänge du håller dig borta från den, men när du tror att du klarar dig och du tänker ja men jag kan väl prova igen, då är du fast! Drogen och jag=du och jag det är samma sak, du är som en drog för mig.
Ärligt talat, jag har inte träffat dig på fucking två veckor, på dessa två veckor har jag hunnit bygga upp mig själv och blivit stark. trodde jag.
Igår kom du tillbaka, och du kom tillbaka med kraft. Nej seriöst, jag orkar inte med det här längre. Jag vill stå emot men jag orkar inte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu