You know I'm a crazy bitch, I do what I want when I feel like it

Jag vet exakt vad jag ska göra nu.

Jag ska sluta vara en sån pussy rent ut sagt och satsa ALLT.
Antingen gillar man det eller så gillar man det inte. Bättre att ha självförtroende och göra vad man egentligen känner istället för att tveka och inte våga.
Jag tänker inte visa mig svag en ända gång till. Jag tänker visa vad jag känner oavsett vad någon annan tänker för det här är mitt liv och jag har inget att ångra. DU ska ALDRIG ångrat något i ditt liv, det är mitt motto så varför inte börja nu på en gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu