You are the reason I smile

förlåt men vet inte riktigt vad jag ska skriva. mina dagar går just nu ut på att få din uppmärksamhet
och avgöra om du faktiskt gillar mig. För med tanke på de ögon som du har när du kollar på mig så tror jag
det men ändå. jag ska inte döma. Men saken är den att det är dig det handlar om.

Just nu orkar jag faktiskt inte mer, har velat gråta en hel del idag, men knappt något har kommit. Så nu ska
jag nog gå och ta en dusch och tänka lite. Det skulle krossa mig om du gillade någon annan.
Det skulle krossa mig, inte du. För du kan inte göra mig illa, det är iallafall vad du sagt...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu