oh fuck

jag är en person som anser att man inte säger "jag älskar dig" när man inte menar det utan att det är en mening som man bara säger när man verkligen menar det. Så nu kommer vi till det värsta. Jag tror att jag älskar dig.
Jag vet att när man älskar en person så ska inte det vara en negativ sak, men i dagsläget vet jag faktiskt inte för våran såkallade relation är så ostabil. Jag är helt enkelt för feg för att säga att jag älskar dig tror jag. Men ändå så vet jag att jag kan lita på dig, med tanke på det vi pratat/pratar om. Men fan jag vet inte.
Dagen idag har vart rätt så underbar, du har ägnat en hel del av din uppmärksamhet mot mig. Tagit dig tid, knackat på fönstret när jag gått förbi och vinkat, du har pratat med mig när jag minst anat det och du har fått mig att åter igen känna mig speciell. Så nu blir det lite Beyonce och såkallad gråt tid haha.
Kanske låter konstigt men jag älskar att gråta, för när jag gråter så känns det att jag lever. När man gråter känns det också som om allt dåligt kommer ut men också att det bra tas upp till ytan och visas.
När du kolla på mig, pratar med mig och när jag gråter. Det är då jag känner att jag lever. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu