Have the courage to be your self!

Klockan är halv 7 på morgonen och här sitter jag och funderar. Har lite svårt att komma på vad jag ska skriva om då det känns som om jag nästan avslöjar mig själv när jag skriver, men ändå så är jag ju anonym. Och det var ju lixom det som var meningen med den här bloggen från början, att jag faktikst ska kunna säga vad jag känner.

så nu kommer ett tillkänna givande. Jag tror att jag älskar honom.
Jag är en person som anser att man säger inte att man älskar någon om man inte menar det, så därför säger jag inte det heller så ofta. Men saken är det att jag vet inte riktigt än om jag vågar säga det eller snarare erkänna det. För det är fortfarande han vi pratar om, hur många tjejer har inte han haft den senaste tiden men ändå.
Han förstår mig för den jag är och han är personen som är där för mig även när jag mår som sämst. Han vet mer om mig än vad mina vänner gör. Han förstår mig för den jag är och för den jag vill vara. Så varför skulle jag inte kunna älska honom.

Vi är nog världens mest oförutsägbara par, och mina kompisar gillar honom inte. Men samtidigt vet dem inte om allt som jag och han har gemensamt. Fuck. kärlek är faktiskt svårt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu