du är komplicerad, liksom våran kärlek.

om ni vill veta så är jag så fullkomligt kär som jag tror man bara kan bli. Och saken är den att jag vet att vi har något, jag bara vet det. 
det är typ som i Grease ni vet, mellan Sandy och Danny. Klasskillnaden. Den populära och den mindra populära.
fuck.
jag vet så väl att han vet. vi båda vet vad som finns där men ändå så är det han som är för feg för att satsa. Just nu vill jag bara gråta. För jag vet inte vad jag ska göra längre, jag har ingen att prata med.
Åh andra sidan var det ju därför jag startade anonymouslikeme, för att kunna skriva.
Så nu skriver jag. Men känslan av honom försvinner inte. Jag ber er om hjälp!
Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg, fin idé :)

2012-04-10 @ 10:53:11
URL: http://linnealundstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu