Anonymous Like Me

Vem är jag?
Jag heter tills vidare Anonymous men kommer kalla mig själv för "Jag" eller liknade i bloggen om inget annat nämns. Eventuellt så kommer jag också kallas "J"men det beror helt på situationen. Jag vill vara anonym på den här bloggen för jag vill verkligen kunna skriva ut alla mina tankar och låta er som läser bloggen ta del av dem, och jag vill att detta ska ske utan att ni ska kunna dömma mig för min hårfärg, val av kläder och allt som har med utseende att göra.
Varför startade jag den här bloggen?
Jag startade den här bloggen för att kunna skriva helt öppen hjärtat om mitt liv och för att jag vill att ni som läser bloggen ska kunna känna igen er i det jag skriver. Jag kommer skriva mycket om kärlek, så därför startade jag också den här bloggen för jag vill att fler människor ska kunna känna igen sig i det jag skriver om och att ni ska veta att ni är inte ensamma om att ha "problem" med kärleken. Jag är anonym för att ni inte ska kunna dömma mig för min hårfärg, klädval och vänner. Ni ska känna mig för den jag är och för mina känslor.
Vad skriver jag om?
Jag skriver som sagt mestadels om kärlek. Kärlek i alla de former som berör mig och mitt liv. Men jag kommer även skriva om kärlek som inte alltid berör mig för att kärlek kommer i så många olika former och slag. Det finns bra och dålig kärlek, glad och ledsam kärlek. Kärlek som får dig att gå på moln men även sitta gråtandes i din säng. Om ni frågar mig, så lever vi människor i världen på kärlek. Så varför inte göra det bästa av den? Även om den ibland gör dig så illa att du tror att du inte klarar av att leva.



även fast jag är anonym så har jag känslor.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu